Tuesday 21 February 2012

excited beb..

Hai, lame x update blog ni...rase rindu pulak. nak tau tak hari ni first time aku masuk OT. Secara live tgk dokter operate pesakit. rase insan bertuah sebab dapat tengok dokter wat oeration hari ni. terima kasih staf nurse bagi peluang kat aku and ain masuk OT hari ni. Terima kasih juga kepada doktor yang sudi mernerangkan ape yang aq tanye bile tak faham. nasib baik doktor tu tak operate aku sekali..hehee...tapi mentang2 lah semalam aku jadi asistance dia semalam, hari nak menyoal aku je..nasib la, aku ni pandai la juga hihii..dapat la jawab ape yang dia soal..kalau tak, buat malu je..hehee lepas prektikel ni cuti seminggu lagi..asyik cuti je la rase nye. nanti mula la rase malas nak nak pergi kuliah.yela,mood asyik cuti je..eee sabo je la... esok masuk eye clinic pulak...

No comments:

Post a Comment